Előző bejegyzésünkben összegyűjtöttük az elmúlt évtizedek Super Bowl-os sörreklámjait, most pedig szemügyre vesszük az idei indulókat!
Mielőtt belevágnánk, tegyünk egy gyors kitérőt az árakra is: a Fortune kimutatása szerint a 2016-ban 11%-kal többet kell fizetni egy 30 mp-es reklámszpotért, mint 2015-ben, tehát a becslések szerint 5 millió dollárt kell leperkálni idén. Persze nézettség is van cserébe, tavaly 114.4 milliós tévés nézettségi átlagot hozott az esemény az USA-ban.
A Budweiser, mint az egyik, ha nem a legrégebbi hirdető idén is készült a Super Bowlra. A Simply Put elnevezésű reklámfilmben Hellen Mirren tűnik fel:
A korábbi Super Bowlok kapcsán sokszor találkoztunk a Bud Light reklámjaival, az idei nagy játékra ismét visszatérnek. Filmjükben a választást figurázzák ki Amy Schumer és Seth Rogan segítségével.
Az Anheuser-Busch söróriás idén úgy döntött, hogy a Budweiser és a Bud Light márkájuk mellett a Shock Top sörüknek is megadják a hírnevet, ezért ők is megjelennek idén. Az HBO-n futó Silicon Valley sztárja, T.J. Miller kap főszerepet a 90 mp-es reklámfilmben:
Egyébként van egy király kezdeményezése a Bud Light-nak, mégpedig hogy speciális kiadású és gyűjthető sörös dobozokat dobtak a piacra amiken a valaha Super Bowl-t nyert NFL csapatok logói szerepelnek. Itt lehet őket levadászni, hajrá!
Forrás:
http://www.superbowlcommercials2016.org/budweiser/
http://www.superbowlcommercials2016.org/shock-top/
http://www.superbowlcommercials2016.org/budlight/